söndag 27 februari 2011

stenåldern

Blev en lyckad kväll igår även om vi aldrig gick ut. Planerna va Morfars som vanligt men det hela ran ut i sanden å vi stannade i lgnheten istället. Lika bra det med tanke på hur kallt det va ute..brr.

Nu i kväll va det meningen att jag å syster skulle bowla med S men elektrikerna som skulle komma "efter lunch" har fortfarande inte åk. Är hundvakt åt mami å papi idag...lugnt och skönt här mitt ute i spenaten...lite för lugnt dock. Försökte koppla upp min laptop till nätet men den uråldriga adsl-uppkopplingen vägrade funka så nu är jag stuck med seg klumpdator och ett tangentbord från stenåldern...helt j*vla värdelöst. Om jag inte va nuts innan är jag det definitivt efter ett par timmars plugg med de här fantastiska hjälp(själp?)medeln.  

Mitt söndagshumör blir bara bättre och bättre...tror jag är hungrig vilket inte hjälper det minsta. Desperat behov av lite pizzamys med syster å S innan plugget och stenåldern kallar igen ;) Ready, steady, GO!

Kramar K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar