söndag 13 februari 2011

limooo

Jag gjorde en deal med mej själv igårkväll. Eftersom jag inte köpte massa saker på stan så skulle jag ta taxi in till trillingarna och därmed kunna använda mina heels. Inte dom vanliga utan dom som inte går att använda i nyktert tillstånd. Blir inte bättre på att gå när jag dricker men jag känner inte när jag vrickar fötterna ;)

Whatever, ringde efter taxi och väntade. Hände inget på ett tag men sen kom det en bil, en limousine! Haha fatta om jag blev paff. Den stannade och dörren öppnades av sig själv. Hoppade in och lutade mej tillbaka i skinnsätet, kände mej on top of the world :D Med en så klockren start på kvällen va det inte konstigt att det blev en tiopoängare. Vänner, Bezzerwizzer, cider, musik, dans, mer vänner...duntäcke! haha

Valentines day imon...ska hälsa på mami å papi...känner mej som 12 igen! Natt natt!

Kram K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar