söndag 6 februari 2011

parkeringsböter och oväntat besök

Fick parkerings böter vid skolan i veckan. Lr egentligen så stod jag på maxi så jag får skylla mej själv. Dock surt att dom har höjt böterna till 300. Om jag skulle slå ut det på alla gånger som jag har parkerat gratis kanske det inte är så dyrt men alltid lika retligt ivf...suck. Har betalt i tid så det blir vuxenpoäng. Kaa-tjing!

Blev väckt av att telefonen ringde idag. Lika shockad som vanligt att jag faktiskt vaknar av den när jag är bakis. Trevlig kväll på Morfars med D btw. Va M som ringde å sa att hon va i Hstd över helgen å undra om jag ville ta en fika. Dissade detta för jag va tvungen att passa tvätten men bjöd på hemlagad köttfärssås ist :) Sjukt mysigt att snacka, va så längesedan vi sågs. Hoppas jag hittar tid till att hälsa på i huvudstaden i vår.

Nu ikväll blev jag våldgästad av syster å S. Dom skulle bara mellanlanda innan biobesök men det blev 4 h och ingen bio. Mysigt värre men det förstörde mina fint uttänkta planer på att plugga. Jaja, family first ;) Va super mysigt och ett sjukt bra skäl att skjuta på plugget. Men imon blir det inte, då ska jag till S i änglahålan!! Längtar sjukt mkt, saknar dom gammla goda tiderna när vi träffades every single day :)

Nu blir det natta i nytvättade sängkläder..ahh

Kramar K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar