tisdag 1 februari 2011

2 timmar

Sitter på jobbet och undrar hur fan jag tog mej hit...ögonen går i kors, linserna klibbar, det snurrar när jag rör mej för fort och jag mår allmänt skit. Nej, jag är inte bakis...jag pluggade till 5 imorse vilket innebär 2 timmars sömn, suck. Vad gör man inte för gruppen!?

Trodde att skrivandet skulle ta 2 h, inte att jag skulle få sova 2 h. Jag vill aldrig, never ever, så mycket som titta på en text som inehåller orden "Social Constructivism" igen. Då kommer jag att bli fysiskt & psykiskt sjuk. Nu fick jag ont i huvudet oxå. Har en känsla att den här dagen bara kommer att bli bättre och bättre. Ska på föreläsning mellan 1 & 3 sen är det sista rycket med grupparbetet och sist men inte minst så måste jag handla, suck. Keep your fingers crossed that I won't embarrass myself more than necessary today!

Kramar K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar