lördag 12 februari 2011

hårfärg

Blev en tripp ner på stan för att leta litteratur på bibblan och köpa hårfärg. Hittade inga bra böcker för det va någon som hade lånat allt som jag möjligtvis kunde ha haft nytta av, yippeee! Traskade vidare och började leta efter min hårfärg. Butik 1 negativt. Butik 2 negativt. Butik 3 negativt. Butik 4 negativt men köpte en annan. Insåg att det hade hänt igen, min hårfärg hade slutat tillverkas. Ganska irriterande för exakt samma sak hände i november. När jag äntligen hittar en färg som jag tycker om och som funkar så tas den bort från hyllan. Hoppas på tredje gången gillt :)



Blev faktiskt riktigt nöjd och den luktar inte allt för kemikaligt heller +++! Nu är det dags för att piffa håret, ta på mej "the heels" och plocka fram flaskan....förfest hos trillingarna :D

Kisses K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar