onsdag 14 november 2012

tvåhundra

Då är dagens roliga klart...tvätt hehe skönt att va ledig sådär mitt i veckan så att man får heeela tvättstugan för sig själv :) Mindre bra om man tänker på effektivitet överlag och i synnerhet när det kommer till plugget. Går långsamt när det finns så mkt man kan göra på datorn samtidigt...typ surfa runt och kolla flygbiljetter till diverse platser :) Inget är spikat ännu men funkar allt som jag vill så blir det ivf 2-3 små utflykter under vårterminen^^ Både inrikes och utrikes...återkommer med mer info längre fram :D

Så mellan lektioner och plugg har jag även hunnit med att kolla film nu i veckan...och fixa naglarna! Måndagen bjöd på "The Girl with the Dragon Tattoo", helt ok men föredrar böckerna och den svenska föregångaren; "Män som hatar Kvinnor"...säg 3 av 5 möjliga så är jag nog rättvis. Igår blev det "Avatar"...skäms lite för såg den aldrig på bio när den va ny och super hypad lr när den släpptes på dvd. Premiär för mej igår och den va väl ungefär så som jag föreställt mej...en gång räcker :) Men 3 av 5 möjliga ska den ha för den va riktigt välgjord och lyckligt slut gillar vi! Sååå fixade jag ju naglarna oxå...blev härligt mörkrött lack med guldigt fina små symetriska dekorationer!


Lite julkänsla på det va!?

Nu sitter jag och väntar på P...ska eventuellt en tur till Nova Lund och kolla in shoppingutbudet, premiär det oxå :) Hoppas vi hinner iväg innan det blir för sent bara, fingers crossed! Å angående min mkt originella rubrik så är detta mitt tvåhundrade inlägg :) så hoppas som sagt att jag kan fira det med shopping på Nova, annars får det bli på ICA hehe 

Later K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar