måndag 12 november 2012

skype session

Hade ett sånt helt underbart samtal med mina underbara I-house people nu ikväll på skypen :) som mest va vi 9 stycken som babblade i mun på varandra, pratade minnen och njöt av att skämta om samma gamla saker...om och om och om igen :) Härligt att kunna träffas sådär på en grå söndagskväll liksom...hehe bestämde att det ska vi göra om snart igen och förmodligen blir det någon slags reunion i mars-april...någonstans i norra europa!! Känns ganska lång borta meeeen...jag har ju ivf bokat biljett till Frankfurt nurååå :D :D

Min version av screenshot :) 

Åker 16 december och stannar 3 dagar hos underbara S...vi ska gå på julmarknad x2, prata strunt, hälsa på föräldrar i Mannheim, träffa kompisar, dricka glühwein och vara allmänt glada! Längtar redan som en galning, bara 34 dagar kvar...hrrm...ungefär, inte för att jag har räknat liksom ;)

Nu ska jag gå och lägga huvudet på kudden och vila mina smileband, dom har jobbat hårt ikväll...ååh vad glad jag är!!
Kooos K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar