onsdag 7 november 2012

inbjudan

Blev ju valvaka igår då...även om jag hade tänkt sova, suck. Spännande en liten stund men Obama vann ganska tidigt enligt mej, så gav upp och sov innan det va officiellt :) Nyfikenhet till en viss trötthetsgräns hehe Idag har jag skrotat runt och varit lite social, pluggat tecken och kollat bonde söker fru med P...börjar bli lite trött på att dom draaaar ut på allt hela tiden och 7 min reklampaus är inte ok TV4!!!!

Sen chattade jag med fina S i tyskland. Alltid skoj, extra roligt idag för hon tyckte att jag skulle komma och hälsa på henne, kolla in nya lyan, gå på julmarknad och dricka glühwein nu i december. Vem kan tack nej till något sådant liksom!?! Ska skriva tentan 15/12 sen drar jag...auf wiedersehen schhhhweden :D

Nu blir det natta och imon ska jag börja kolla flyg...resejunkyn har vaknat igen :)
Puss K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar